Nagyon izgalmas volt  :)
 
Teljesen természetes módon, senki sem akkor jött amikorra mondta. Az autók nem indultak, a vonatok késtek…a meleg miatt sokan el sem indultak….
Aki itt volt, az viszont jól érezte magát  :)   Voltak, szív, agy, ízületi és járásproblémákkal küszködők…, kismamák és nagypapák…voltak rákosok és lelki gyógyulásra vágyók.…és persze a kíváncsiság, akit hajtott  :)   az is megtisztelt minket jelenlétével. Kezeltünk, beszélgettünk, tornáztunk….és persze sokat nevettünk. Új ismeretségek, lehetőség és ötletek vannak kibontakozóban…nem csak nekünk, akik itt voltak, hanem mindenkinek   :)  aki küldött vagy adott egy kis szeretetet ezen a napon!
 
 
Ahogy én láttam…
 
Húúú…hát, én nagyon készültem  :)
 
Előző nap, a csakra tisztítás volt az elsődleges…és persze lelkileg felkészültem minden jóra  :)  Amikor az emberek kezdték lemondani telefonon az érkezést, kicsit elkenődtem, (mert mi van, ha nem jön senki  :)   )  de aztán, amikor a kezeléseket végzők telefonáltak, hogy 1-2 órát késnek—de mindenképpen jönnek, akkor már megnyugodtam :)
 
…a legnagyobb melegben futott össze mindenki, akik éppen akkor jöttek… és akik késtek  :)   … ez nagyon szerencsés volt, mert nem kellett sokat várni, így mindenki kapott valamilyen kezelést…
 
Persze, nem mindenki jutott be mindenhová…de eddig senki sem tett panaszt  :)
 
Ezúton szeretnék mindenkinek köszönetet mondani !! Azoknak akik eljöttek épülő házacskánkba mert valamilyen megerősítésre vágytak, és azoknak akik a kezeléseket végezték, név szerint érkezési sorrendben a következők:
 
Bóna Marika –színterápia
Túrócziné Kati – szeretetenergia
Korcsogné dr Kozma Teodóra –craniosacralis terápia
Petrezselyem Mónika – Magnevit –tűszúrás nélküli akupunktúra
Petrezselyemné Kati – fiatalító torna
György Beáta – biorezonancia, ÉFT
Szalkai Titi – ÉFT
És jómagam  :)   csontkovácsolás (test és lélek összekovácsolása technika), csakra harmonizálás
KÖSZÖNÖM MINDENKINEK !
 
Ami velem történt …
 
Sok új és régi gazdagító ismeretség… :)
 
Megkaptam az első számítógépem, nagy monitorral :)
 
Apukám telefonált, hogy az 1 éve nem működő autónkba, kifizeti a motor javíttatását  :)
 
Éva A Mester elkészítette az első honlapomat-amit mostantól olvashattok majd rendszeresen  :) http://nevedbenasorsod.hu/
 
5 !! jövőbeni felajánlást kaptam közös és egyedi együttműködésre  :)
 
Remélem veletek is hasonló jók történnek folyamatosan azóta !!!
És persze azt kívántam MINDENKINEK, hogy:
 
építsétek a saját életeteket és legyetek a boldogságotokkal elégedettek  :)
 
…Amit elfelejtettünk  a nagy melegben, a betegség elűző mágiához begyújtani a tüzet…
 
…de ne aggódjatok, mert péntek éjjel megcsináltam :)  és az összes kórságot elégettem !!!
 
…akinek kedve van, írja ide amit érez és ami jó történt vele a 10 milliószoros napon, vagy utána…akár itt nálunk, akár máshol töltötte ezt a napot !

Szerző: Manita  2010.07.19. 15:28 1 komment

Címkék: gyógyulás 10 milliószoros nap

A bejegyzés trackback címe:

https://boszi-suli.blog.hu/api/trackback/id/tr572161299

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

hygian 2010.08.10. 22:38:29

Teljesen ismeretlen helyre,ismeretlen emberek közé csöppentem-mégis nagyon jól éreztem magam,barátokra találtam.Bár "gyógyítóként"-gyógyítani csak a JÓISTEN tud-mentem oda,mégis gyógyultként,terheimet lepakolva értem haza.Köszönöm.:@)
süti beállítások módosítása