Kinek ajánlom ?   
 
Ha nagy szavakat akarok használni, akkor: aki a mindennapi rutin mögött érzi, hogy itt még valaminek lennie kell, amit eddig nem próbált, vagy nem értett meg….valami, amivel esetleg javíthat az életén… egy kicsit talán spirituális, egy kicsit talán elképzelhetetlen, de mindenképpen a saját Teremtőerő felébresztése a cél  :)   …Azé a Teremtőerőé, ami mindenkiben ott szunnyad, csak nem tudjuk, vagy nem merjük felébreszteni.
 
Ezt az Isteni erőt –nem én fogom felkelteni benned, hanem TE ! :)
Ettől  lesz valódi az ÖNKIBONTAKOZTATÁSOD :)
 
Azokat várom a Boszi-Suliba, akik tudatában vannak, hogy nem a tudás és ennek megértése a lényeg, hanem mindezek alkalmazása a saját életükben.
 
 
 Én kipróbáltam mindent, ami tetszett, vonzott, és ezeket könnyen érthetővé formáztam a saját érzelem és hitvilágom számára. Amit tovább tudok adni, azt én mind folyamatosan beépítettem az életembe az elmúlt 20 év alatt.
Bár úgy érzem, hogy ezek a dolgok nem csak „vannak bennem” hanem, „kölcsön kaptam” valami felsőbb forrásból :)  …de mivel hatásosak, nem azzal foglalkozom, hogy honnan vannak, hanem azzal, hogy mire jutok általuk.
 Ami a kitartásom ellenére sem működik, azzal, nem foglalkozom.
Vagy nem nőttem még fel tudatosságom ezen szintjére, ezekhez a gondolatokhoz, gyakorlatokhoz (gyakran elő fordul bárkivel)….vagy egyáltalán nem a saját világom megerősítését szolgálják.
 
 Itt azt olvashatod, ami nekem működik.
Ez nem azt jelenti, hogy a többi módszer rossz, hanem azt, hogy az én elmém, ezeket a dolgokat tudta a gyakorlatban is befogadni és a javamra fordítani.
 
 Tehát, a Te hozzáállásodhoz, temperamentumodhoz, lelkedhez, szellemedhez - lehet, hogy teljesen más tudásanyag, tájékoztatás, gyakorlatsor kell.
 
Ezért is adom ajándékba az első leckét…ebből, már meg tudod ítélni, hogy kíváncsi vagy e az én Boszi-sulimra, vagy teljesen másféle „stílusú” ismeretanyagra szeretnél szert tenni :)
 
Bár az a lényeg, hogy az ember mindig magában higgyen,
azért egy kis segítség másoktól nagy áldás tud lenni. 
                                                                       (Avatar: Az utolsó Léghajlító c. film)
 
IRATKOZZ FEL !

Itt az első lecke Ajándékba :)

Szerző: Manita  2010.05.07. 15:22 Szólj hozzá!

Címkék: tanfolyam lehetőség boszi suli

A bejegyzés trackback címe:

https://boszi-suli.blog.hu/api/trackback/id/tr511981889

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása