Vagyok Aki Vagyok.
 
Elsősorban anya vagyok.
Két gyönyörű fiú „édese”. Az egyik 20 éves lesz, a másik, kettő  :)
 
Csodás, egyedi életem van, tele hegyekkel és völgyekkel, napsütéssel és forgószéllel…
Két világ közt álló lény vagyok... a fizikai világ útvesztőiben sokszor keresem az utat, míg a spirituális énem magasan és boldogan szárnyal. Még mindig tanulom, hogy az összhang naponta egyensúlyba legyen bennem. Nem mindig sikerül, de kitartó vagyok.
 
Tudásom, egy naponta formálódó halmaz…ahogy bővül, úgy változom én is.
 Nem a modern dolgokból - persze van ilyen is :) - hanem a természet közeli régi tudásból, a nagyszüleim és a családom tanításaiból, a magyar hitvilágból, a babonákból, a keleti misztikából, mágikus tanokból, számokból, betűkből, hitből, szeretet-energiából  merítettem inkább – hozzám ez áll legközelebb.
 
Amivel a legtöbbre vittem, az a cselekvés volt!
Ezt igyekszem tovább adni mindenkinek…
Ha cselekszel: legyen jó Neked, legyen jó a Családodnak, legyen jó az egész Világnak!
Boszi lennék? :)

...hát persze ...Tündérboszorkány :)

 

Szerző: Manita  2010.05.06. 15:56 Szólj hozzá!

Címkék: bemutatkozás

A bejegyzés trackback címe:

https://boszi-suli.blog.hu/api/trackback/id/tr341979278

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása